sobota, 21 czerwca 2014

:)

Od środy byłyśmy u mojej siostry(Emilki cioci) . Monika ma synka,małego Wojtusia ;) Jest kooochany. Ciągle by się tylko całował. Romantyk mały :D. Wróciłyśmy w piątek. Razem z tatą "sprzedaliśmy" w ten dzień Emilkę babci i pojechaliśmy troszkę odreagować :) Wredni z nas rodzice:P Dziś już caały dzień spędzamy z naszym małym czortem.
Emilka zrobiła się strasznie niedobra. Zaczyna wymuszać i stawiać na swoim. Czasami ciężko jest sobie z nią poradzić. W następnym poście opisze akcje w kawiarni. Czy wasze maluszki też zaczynają pokazywać swoje różki czy to tylko "mój Emil" pokazuje na co ją stać? :D Staram się jakoś sobie z nią radzić. Nie chce by później w sklepie kładła się na podłoge i ryczała . Myśle,że dam radę temu zapobiec. :D


A to zdjęcie: Wojtuś,"Zuzia",Emilka :)

3 komentarze:

  1. Ja próbowałam i nie zapobiegłam :D
    Może nie kładzie sie i nie rzuca, ale czasem jak sie rozedrze to wstyd za 5 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na mysli Juniora, bo J. jeszcze nie jarzy zbytnio zakupowch klimatów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Michaś czasem pokazuje różki, chociaż raczej nie wymusza. Jeszcze nie wie, że tak można. Na szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)