czwartek, 31 lipca 2014

Anonimowe pytania.

Dziękuje mamą które dały mi pomysł na post. :) Jestem bardzo wdzięczna.:*

Przejdźmy do tytułu postu. Jeśli macie do mnie jakiekolwiek pytania,chcecie mi coś powiedzieć,macie inne zdanie niż moje ,dziś możecie napisać to anonimowo w komentarzach. Jeśli jednak jesteście odważni możecie się podpisać lub napisać wiadomośc na meila betty4@onet.pl.
Obiecuje że w następnym poście odpowiem na każdy komentarz bądź na każdego meila.


Do dzieła kochani ! :) Czekam...

Co u nas? Myślimy co by tu zrobić na obiad? Emila bawi się swoją ulubioną zabawką-pilotem. Nie ma nic lepszego,no chyba,że telefon. Wszędzie go dojrzy,potrafi się nim bawić najdłużej. Rzadko kiedy zajmuje się zabawkami,chyba są dla niej za mało interesujące.:) Staram się zabierać jej telefon,ale słyszę wtedy straszny bunt " dadadadadadadad" :) Mój mały nerwus. 
Wczoraj Emi była bardzo zafascynowana Wojtkiem,nawet chciała podzielić się z nim herbatnikiem,co się rzadko zdarza. Wojtuś rośnie jak na drożdżach i jest bardzo śmieszny,ciągle widać u niego uśmiech od ucha do ucha ,ale potrafi także się denerwować. Szczególnie jak mama zabiera mu jedzonko. 

Idziemy zmajstrować coś na obiad. Pozdrawiam i czekam na komentarze ;)

3 komentarze:

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)