wtorek, 24 lutego 2015

O tak dziwnej dla niektórych przyjaźni.!

Dlaczego taki tytuł i o co mi chodzi? Jaką przyjaźń mam na myśli i jaka przyjaźń może być dla niektórych z nas dziwna ? To pierwsze pytania,które mogą się wam nasunąć,a ja już się staram na nie odpowiedzieć... :D

Moi kochani chodzi mi o nic innego jak o przyjaźń damsko-meską. Zadajmy sobie pytanie,czy w ogóle istnieje taka przyjaźń. Silne relacje między kobietą a mężczyzną są dosyć często dziwnie odbierane,trudne do zrozumienia i akceptacji.
Przyjaźń między kobietą,a mężczyzną potrafi być o wiele trwalsza niż np kobiety z kobietą.Mając za przyjaciela mężczyzne poznajemy punkt widzenia drugiej płci ,co może mieć korzystny wpływ na decyzje jakie podejmiemy w swoim życiu. Niektórzy jednak są zdania ,że w przyjaźni między płciami trudno o granice.Jedna strona może liczyć na koleżeńskie spotkania,druga może oczekiwać czegoś więcej. Może zdarzyć się tak,że przyjaźń przerodzi się w głębokie uczucie,zakochanie,miłość. Należy wówczas zadać sobie pytanie czy warto ryzykować dla głębszej i bardziej intymnej relacji?

PRZYJAŹŃ A MIŁOŚĆ ?
Nie bez powodu mówi się,że od przyjaźni do miłości jeden krok. Dlatego też pamiętajmy o granicach,których nie wolno nam przekroczyć,aby nie zniszczyć łączącej nas przyjaźni.Jeżeli jasno sobie określimy reguły rządzące przyjaźnią ,to nic nie będzie stało na przeszkodzie,aby trwała ona przez lata. 
Co może zmienić przyjacielski seks?
Odpowiedź jest prosta-wszystko. Chociaż możemy myśleć,że nas to nie dotyczy,jednak wtedy przestajemy postrzegać siebie jako przyjaciół .Czyha bowiem na nas pułapka w postaci seksualności i wzajemnego pociągu fizycznego.

Relacje damsko- męskie wzbudzają od dawna spore emocje.Jedni twierdzą,że nic nie stoi na przeszkodzie,inni,że jest to niemożliwe.
Sama miałam takiego przyjacielai musze się przyznać,że był lepszy od nie jednej koleżanki. Pomagał mi we wszystkim,był w każdej chwili,gdy potrzebowałam pomocy. Ja uważałam go tylko i wyłącznie za najlepszego kumpla,on oczekiwał ode mnie czegoś więcej. Nasza przyjaźń zakończyła się po wspólnym pocałunku,który zmienił między nami wszystko.
Nadal mamy ze sobą jakiś tam kontakt,jednak to nie to samo co wcześniej. Nie zastanowiliśmy się wcześniej co może się stać z naszą przyjaźnią.
Sama nie wiem czy jestem za taką przyjaźnią czy przeciw niej. Wydaje mi się,że prędzej czy później któraś ze stron poczuje coś więcej niż zwykłą koleżeńską sympatię. 

A wy jak myślicie? Czy istnieje przyjaźń damsko męska? (Może sami taką macie lub mieliście ).Kiedy przywiązanie może przerodzić się w intymność i pożądanie seksualne?Gdzie istnieje cienka granica między przyjaźnią a miłością? 

"Gdy cię nie widzę, nie wzdycham nie płaczę 
Nie tracę zmysłów, kiedy cię zobaczę 
Jednakże, gdy cię długo nie oglądam  
Czegoś mi braknie, kogoś widzieć żądam 
I tęskniąc sobie zadaję pytanie 
Czy to jest przyjaźń, czy to jest kochanie "


Macie tu nas :* 
Miłego czytania,pozdrawiam :* 


W szczególności jednego anonima :* 

7 komentarzy:

  1. Nie mialam nigdy takiej sytuacji, mimo to swietny post;)
    Slodko razem wygladacie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjecia:)
    A co do przyjazni damsko-meskiej jest ona bardzo fajna, bo nikt tak dobrze nas nie zrozumie jak facet-przyjaciel. Najgorzej jest jak jest sie w zwiazku i ma sie tego przyjaciela... Moj bardzo dobry przyjaciel, jak poznal swoja dziewczyne i zaczeli byc razem to nasz kontakt coraz bardziej sie urywal, bo ona byla zazdrosna i pewna, ze miedzy nami jest cos wiecej niz rozmowy. Przyjazn nasze sie przez to niestety zakonczyla.. On juz nie jest z ta dziewczyna, ale nasz kontakt i tak nie jest juz taki jak kiedys, zwlaszcza przez to, ze mam dziecko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Emila jak pięknie wyszła ;D bo matka to tak nie zbyt :) haha żarcik;) notka świetna ale ja i tak wole przyjaźń damsko - damską :D Anonimowa Ciotka z Węglewa;) ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. 53 years old Budget/Accounting Analyst I Bernadene Siaskowski, hailing from Brentwood Bay enjoys watching movies like Princess and the Pony and Coloring. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a XC60. dowiedziec sie wiecej

    OdpowiedzUsuń
  5. 33 year old Nuclear Power Engineer Doretta Hassall, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like "Swarm, The" and Video gaming. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Ferrari 166 MM Barchetta. Czytaj wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)