poniedziałek, 23 lutego 2015

Obecna ! :)

Witam wszystkich po weekendowym lenistwie.
 Ja niestety cały wolny czas spędziłam w szkole :) !
Wstrętne choróbsko dopadło i mnie...

Dzisiejszy post zupełnie bez nawiązania do jakiegokolwiek tematu.
Piszę,abyście wiedzieli,że lubię tu zaglądać,lubię czytać każdą uwage,każdy miły komentarz. :)

Zaraz zasiadamy przed TV na swój serial.
Emilka niedawno wstała,więc chyba wiecie co mnie czeka ? Długiiii wieczór,tak mniej więcej do 23 :(

Teraz jesteśmy na etapie wybierania nowego fotelika samochodowego dla mojej ksieżniczki.
W środe mamy zamiar jechac do mojej siostry i Wojtusia,więc będę miała dla was na pewno dużą ilość zdjęć :)

Szykuje ,już dla was kolejną dawkę do czytania,więc bądźcie gotowi i cierpliwie czekajcie .

Pozdrawiamy :*


Nutka na dziś : https://www.youtube.com/watch?v=4DCwy1VmiQg
"Tylko jedne dzień
Tylko tego chcę
Jeden dzień wystarczy mi
By otrzeć z twoich oczu łzy"

1 komentarz:

  1. Czekam na tenatyczny post :-)
    Zdjecie bardzo ladne:-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)