czwartek, 12 marca 2015

Okularowo :D

Jesteśmy już z Wami,po krótkiej przerwie. Przychodzimy pokazać się z... okularkami :D

Tak,tak już je mamy i uczymy się w nich chodzić tzn . Emiś je ma,a ja próbuje jej pokazać,że dzięki nim będzie jej lepiej.

Jak na idzie ?
O dziwo bardzo dobrze. Emilka potrafi przechodzić w okularkach przynajmniej pół dnia. Myślałam,że nie będzięmy potrafić założyć je chociaż na 5 minut,tymczasem ona posłusznie je zakłada i dumnie w nich chodzi. :)
Szkiełka są grube, wada naprawdę poważna. Ja przez Emilki okulary kompletnie nic nie widzę. Wszystko romazane ,więc możecie sobie tylko wyobrazić ,jak bardzo się męczyła...

Ja jestem właśnie w trakcie pisania prac do szkoły,
moi kochani został mi zaledwie jeden zjazd...
ahh i trzy lata tak szybko minęły,nawet nie wiem kiedy.

Kończę i niebawem zjawię się z nowym postem :D
Do zobaczenia Kochani :*

 A to najukochańsza na święcie dziewczynka w okularach :* <3




6 komentarzy:

  1. Juz prawie miesiac nic nie piszesz, chyba stracilas znowu motywacje fodfo tego zeby byc tu z nami

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna dziewczynka i mega dzielna :) zapraszamy do nas :)))
    www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Emi w tych okularkach :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)