środa, 2 lipca 2014

To już ROK !

To już rok jak mam Cię przy sobie pomijając 9 miesięcy które nosiłam cię w brzuszku,pod serduszkiem czując twoje mocne kopniaki :) Pamiętam dobrze ten dzień rok temu. Ogromny ból ale też szczęście,że niedługo Cię zobaczę. 22:03-Moment w którym przyszłaś na świat i zmieniłaś nasze życie o 180 stopni.

Były momenty ciężkie,brak sił,cierpliwości,nieprzespane noce jednak ty potrafisz to wszystko wynagrodzić swoim słodkim uśmiechem któremu nikt się nie opiera. Codziennie nabierasz nowych umiejętności a my cieszymy się razem z tobą z twoich postępów. Każda chwila była chwilą wyjątkową. To ty potrafisz sprawić,że każdy mój dzień będzie dniem na +.

Chociaż urodziłam Cię mając 17 lat  niczym się nie różnie od starszych matek. Staram się zapewnić Ci wszystko co najlepsze,wszystko czego ja nie miałam i nie mogłam mieć. Chronię Cie przed niebezpieczeństwami i nie pozwolę Cię skrzywdzić. Nauczyłaś mnie cierpliwości,a ja postaram się pokazać Ci wszystko co najpiękniejsze . Jesteś moim największym skarbem i nikomu bym Cie nie oddała :* 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impreza urodzinowa już za nami. Emilka jest bardzo zadowolona ze swoich prezentów. Chętnie prowadza wózek z lalką,jeździ na rowerku a przed snem chętnie ogląda swoją książeczkę z bajkami. Ja natomiast nie mogę uwierzyć,że ten czas tak szybko zleciał. Jeszcze niedawno martwiłam się jak powiedzieć rodzicom o swojej ciąży a w niedziele już świętowałam Emilki roczek.


Małe rączki potrafią
Ulepić  kwiatek z plasteliny,
Narysują słońce roześmiane
Ulepią domek z klocków
Małe rączki potrafią napisać mama,
I przynoszą mi jabłko czerwone
Ocierają łzy i splatają się tuż nad szyją
W małych rączkach mieści się cała miłość.

Mam nadzieje,że niektóre mamy po przeczytaniu tego postu zrozumieją,że nastoletnia mama też może być wspaniałą mamą. Ona codziennie zmaga się z trudnościami oraz ludźmi którzy patrzą na nią z pogardą,mimo tego stara się być silna i nie poddawać się. Nie skreślajcie takiej matki,ona potrzebuje słowa otuchy a nie poniżenia .

Teraz zasypię was zdjęciami :)

U Cioci i Wujka :)

Mój pierwszy miesiąc :)



Z Kubusiem :)
Z chrzcin :)
Z mamusią ;*

Uwielbiam lizaki :D 
Zdjęcia z roczku :) 






5 komentarzy:

  1. No proszę rok już minął. My mamy 18 miesięcy niedługo bedzie 2 latka. Zapraszam do nas na nasz fanpage nie długo i my zaczynamy blogować :)
    https://www.facebook.com/pages/Kosia-w-Obiektywie/322928741190640?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego, co najlepsze małej panny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że nastoletnie mamy mogą być najlepszymi mamami na świecie ! Ja urodziłam córkę 4 lata temu mając ukończone lat 18. Dziś spodziewamy się kolejnego dzieciątka tym razem już w pełni świadomi swojej decyzji i śmiem twierdzić, że nie jedna mama po 30 na przykład nie radzi sobie tak dobrze jak młodziutka mama :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za te słowa ;) oby każdy kto nie wierzy w młode mamy go przeczytał;) również pozdrawiam ;*

      Usuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)