poniedziałek, 7 lipca 2014

Jezioro :)

Spontaniczny wypad nad jeziorko jak najbardziej udany. Wszyscy zadowoleni,a najbardziej chyba nasza Emcia,która nie chciała w ogóle wychodzić z wody. Była mega szczęśliwa. Rok temu jak byliśmy w tym miejscu to miała miesiąc. Była malutka i ciągle spała,budząc się tylko na karmienia. Dziś pluskała się wodzie,ciesząc się jak nigdy :) Kąpieli w jeziorze chyba nic nie przebije :)

Co u mnie?
Caały czas próbuje się opalić i słabo mi to idzie :) Wyjeżdżam godziny do prawka i próbuje o tym nie myśleć,że jeszcze trochę i czeka mnie egzamin:) Stwierdziłam także,że zacznę tu pisać na konkretne tematy dorzucając także co słychać u nas ;) Jak myślicie czy to dobry pomysł? Pierwszy temat jest:"In-vitro" :) Zapraszam :*

Ciekawe jak mi będzie szło ;D






4 komentarze:

  1. Z opalaniem również mam problem, niestety :/ Co roku ubolewam nad swoją oślepiającą bladością :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo, az wstyd założyć spódnice ;)

      Usuń
  2. A ja jak nigdy w tym roku brązowa :) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)