środa, 30 lipca 2014

Troszkę się rozleniwiłam i przestałam pisać :D Brak weny ,brak pomysłów na tematy. Może wy coś doradzicie? Może chcecie coś o mnie wiedzieć? Chętnie odpowiem na wszystkie pytania. A może macie temat o którym chcielibyście bym napisała? Czekam na odpowiedzi w komentarzach. :)


Właśnie czekam na siostrę i Wojtusia. Rosołek się gotuje,a Emilcia śpi. Na dworze strasznie gorąco. Byłam z małą na zakupach i szybciutko do domu,chyba też ją zmęczyły zakupy skoro zasnęła :)
Gotują nam się jagódki w słoiczku:) Emilcia będzie się zajadać :)


Czekam na komentarze :)
Zmotywujcię mnie troszkę;)


2 komentarze:

  1. Możesz napisać:
    a) o tym jak wygląda Wasz przykładowy dzień z życia,
    b) o tym, jakie jedzonko dajesz Emilce,
    c) o odwiedzinkach siostry i Wojtusia,
    d) możesz też dać czytelnikom możliwość zadawania Ci anonimowych pytań i w jakimś osobnym poście na wszystkie te pytania odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią, napisz o waszym przeciętnym dniu, o Twoich troskach i radościach. Na pewno coś wymyślisz;)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)