środa, 25 czerwca 2014

O wszystkim i o niczym :D

W niedziele odbędzie się roczek naszej Emilci,co prawda wypada on w środe,ale uznaliśmy,że w
tygodniu nikt nie będzie miał czasu z powodu pracy bądź innych zajęć. :) Tort już zamówiony a goście zaproszeni. Czas wymyślić jakiś prezent dla naszej pociechy. Mamy kilka pomysłów. Od pluszaków do wózków,lalek itp. Urodziny nie będą jakieś wybuchowe,zwykłe przyjęcie. Może gdy Emilka będzie większa to coś lepszego się wymyśli.


Dziś ciężki dzień. O 13 miałam jazdę,Tato siedział z Emi. Wróciłam koło 17,przyjechaliśmy do domku i buuuuuch. Znowu kłótnia. Ileż można? Chciałabym troszkę wsparcia. A tu ciągle dołowanie i utrudnienia. Czy on myśli ,że mi jest łatwo? Czy chcę ze mnie zrobić niewolnice? Nie mam zamiaru prać,sprzątać i gotować. Chcę się rozwijać i spełniać swoje marzenia! Przecież to,że mam dziecko mnie nie przekreśla... Za mną 2 lata szkoły,jeszcze rok i skończę liceum. Chcę przystąpić do matury,nawet jeśli nie zdam to przynajmniej nie będę żałować,że nie podeszłam. Na razie jako swój pierwszy cel stawiam PRAWKO. Ciągle sobie powtarzam"musisz je zdać,musisz je zdać" i wierze,że mi się uda.

U Emiśki wszystko dobrze.Jest leniwa i nie zamierza przed roczkiem zacząć chodzić na nóżkach,ale nic na siłe :) Będziemy cierpliwie czekać. Na razie przemierza świat na czworaka i to dosyć szybko ;D Jej zgrozą są pampersy. Strasznie nie lubi się przebierać. Może pora zainwestować w nocniczek? Co o tym myślicie? Teraz sobie słodko śpi w łóżeczku.Gdy patrze się na nią jak śpi,wiem,że jest dla mnie najważniejsza :*

Dobranoc :*

3 komentarze:

  1. Z nocniczkiem możesz spróbować, ale wydaje mi się, że to jednak za wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponoć do 1,5 roku życia dziecko nie umie utrzymać moczu. Jak to jest z tym na prawdę? Nie wiem. Wiem, że Miś jak na razie siedzi sobie w nocniczku, albo zakłada go na głowę i ani myśli teraz na niego siadać, żeby się wysiusiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, ja napisałam maturę ( zdałam) i zrobiłam studium kosmetyczne, dziecko mi w tym nie przeszkadzało , wiadomo jest ciężej, ale da sie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)