wtorek, 8 grudnia 2015

Zaplątani...

Zaplątani” to powieść dowcipna, pełna pasji. Książka skandalizująca i seksowna. Poznajcie mężczyznę, któremu wydaje się, że wie o kobietach naprawdę dużo. Mężczyznę, który dopiero dowie się, jak bardzo się myli.

Oto książka, która mną zawładnęła, którą uważam za najlepszą spośród wszystkich które przeczytałam.
Narratorem jest seksowny, pełen wdzięku i pewny siebie mężczyzna. Ta, tamta czy jeszcze inna... nie ma kobiety, która by mu się nie oparła...a jednak. Na swojej drodze napotyka Kate- dziewczynę, która nie pobiegła za nim przy pierwszym lepszym spotkaniu...I tak się wszystko zaczyna. :)

Musicie przyznać, że mało jest książek w których narratorem jest mężczyzna, a szkoda :) Drew- bo tak ma na imię świetnie opowiada życie z punktu widzenia faceta. Pokazuje nam, jak bardzo potrafimy być naiwne, jak potrafią nami manipulować, ale również kochać z całych sił do utraty tchu.

Powieść ta zawiera wiele wątków erotycznych, nie jedna osoba stwierdzi pewnie, że to zwykły erotyk.... :) Wierzycie w miłość od pierwszego wejrzenia? haa, nie martwcie się . On też nie wierzył. Miał swoje zasady, których nie łamał. Kobieta=dobry sex i jedna noc. Nie przywiązywał się, nie rozczulał. Lubił dobrą zabawę lecz ona... ona miała w sobie coś, co przyciągało jak magnez, coś co chciał odkrywać, pielęgnować i doceniać do końca swoich dni...

Pewnie też chcecie widzieć więcej ? :D Zainspirowałam was troszeczkę? :)
Jeśli tak to polecam kupno lub... zaglądajcie do nas:) Część dalsza nastąpi.
Teraz się z wami żegnam. Miłej i spokojnej nocy :*



4 komentarze:

  1. Wybiorę się po nią do Ciebie :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zaciekawiłaś!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'seksowny, pełen wdzięku i pewny siebie mężczyzna' Dobra, przekonałaś mnie!
    A tak na poważnie to z takich erotyków to tylko Greya miałam przyjemność czytać :D a okładka prawie identyko jak tam.
    Zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Zachęcam do zakupu, bo naprawdę warto, a ja niebawem napiszę co działo się dalej :)

      Usuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)