czwartek, 29 sierpnia 2013

Witam :)

Przeczytając kilka blogów postanowiłam ,że założe własnego aby podzielić się z innymi nastoletnimi mamami swoimi przeżyciami:) Jestem 17-letnią mamą 2-u miesięcznej Emilii. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej,ale początki były bardzo trudne. Pamiętam dokładnie dzień w którym zobaczyłam na teście ciążowym dwie czerwone kreski,które zmieniły moje życie o 180 stopni.Miałam wtedy skończone 16 lat i były akurat moje imieniny. W moich oczach pojawił się lęk,strach i bezradność oraz pytanie " I co dalej?" Jeszcze wtedy był ze mną mój (właściwie były) chłopak. Z jego ust padły słowa "Chce żebyś usunęła to dziecko". Nie wiedziałam co mam robić i jak znaleźć wyjście z tej sytucji. Między mną a moim były coraz częściej dochodziło do kłótni. Nie potrafiliśmy poradzić sobie z sytuacją w której się znaleźliśmy,na dodatek nie mogliśmy nikomu o tym powiedzieć. Po prostu się baliśmy,ale przecież wiecznie dusić w sobie tego nie mogłam...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)