poniedziałek, 29 września 2014

Sesja :)

Dziś matka wraz z córką postanowiły,że zrobią sobie sesje :)

Towarzyszyła nam Gosia i to ona się autorką tych pięknych zdjęć,do mnie należy przeróbka:)




I jak wam się podoba ? :)
Odpowiadajcie w komentarzach :)


Co u nas?
W weekend miałam szkołe. W sobote Emi siedziała z babcią w niedziele z tatą. :) Prawko odebrane. Super sprawa. :) Teraz się tylko wozimy z Emcią. Formularz do matury złożony:) Może akurat się uda,ale czeka mnie dużo pracy ...
Zrobiła się piękna pogoda i jak widać wykorzystujemy to na maxa. Cały dzień na podwórku,wieczorem mała pada ze zmęczenia. Ciekawe co będzie zimą? Przyznaje ,że nie lubię tej pory roku. Najchętniej nie wynurzałabym wtedy nosa z domu,ale niestety obowiązki wzywają. Sanki,lepienie bałwana:) Może dzięki Emili uda mi się polubić zimno :)




4 komentarze:

  1. fajne z Was dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Szczególnie to drugie!
    Zimy również nie lubię i nie wiem, czy kiedykolwiek polubię, bo przez fakt, że kiedyś miałam odmrożone dłonie i stopy, w czasie mrozu odczuwam fizyczny ból. Niemniej jednak, tak jak Ty, mam wobec młodego obowiązki i po prostu muszę polubić lepienie bałwana, "aniołki" na śniegu i zjeżdżanie na sankach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy ;) o aniołkach na śniegu zapomniałam ;)

      Usuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)