wtorek, 5 sierpnia 2014

Jedziemy ! :)

Razem z Emilką jedziemy na noc do mojej koleżanki.Jej rodzina jest bardzo duża. :) Jest tam dziewczynka o imieniu Hania która jest młodsza od Emi o tydzień. Dziewczynki widziały się już 2 razy i świetnie się bawiły. Ciekawe jak będzie tym razem. Mam nadzieje,że świetnie spędzimy ten czas. Gdy wrócimy do domu na pewno napiszemy Wam jak było i dodamy duuużo zdjęć bo mamy zamiar duuużo fotografować :) 


Mam plan na super post. Zaprosze was do mojej okolicy,ale najpierw muszę zebrać troszkę materiałów :) 

Idziemy się pakować,żeby niczego nie zapomnieć. Czekam na egzamin "testy" na prawko. Booję się,ale dużo też się uczę. Mam nadzieje ,że mi się uda. Gdy będę znała już termin na pewno wam napiszę. Pozdrawiam :*
A to Emilcia i Hania . Ich ostatnie spotkanie :)
Ja i Ewcia :) Jeszcze takie młode .





1 komentarz:

  1. Nie ma to jak zabawa z rówieśnikiem! I patrzenie, jak przyjaźń od kołyski kwitnie ;))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)