czwartek, 21 sierpnia 2014

1 i 8 = 18 :)

21.08.1996
21.08.2014

 Tak to właśnie dzisiaj stałam się pełnoletnia. Będąc małą dziewczynką bardzo tego pragnęłam. Myślałam,że będąc mieć ten wiek wszystko się zmienia,wszystko nam wolno,niczego nikt nam nie zabroni.
Dziś kończąc 18 lat zdałam sobie sprawe z tego ,że niczym te urodziny nie różnią się od poprzednich . Wstając rano nawet złapałam doła. Nic się nie działo,nic nie miało sensu. Niby urodziny a jednak dzień jak co dzień. Nic nadzwyczajnego a jednak czeka się na to by coś się jednak wydarzyło,by coś się z tego dnia zapamiętało.

Dzień ten stał się wyjątkowy tylko dzięki szwagrowi,siostrze i mamie. To oni nie zostawili mnie dziś samej,to oni zrobili mi niespodziankę przyjeżdżając z tortem i pięknym bukietem. Dzięki nim mogłam zdmuchnąć 18 świeczek i pomyśleć życzenie... Może to dziwne,ale dla mnie było to ważne. Tego właśnie potrzebowałam. Słysząc dziś życzenia od nich miałam w oczach łzy. Zrozumiałam,że to im tylko zależy na tym bym była szczęśliwa i żyło mi się dobrze...

Takie to właśnie pełne rozmyśleń miałam dzisiejsze urodziny. Miała być wielka impreza w sobotę ,niestety zdrowie na to nie pozwoliło. Jednak nic straconego i mam nadzieje,ze będę miała okazje mieć taką 18 o której zawsze marzyłam. :) 


Osobiście życzę sobie dużo zdowia,bo właśnie tego mi teraz potrzeba,do tego zdania prawka i matury :) Myśle,że to są moje główne cele.



Przepraszam,ze tak rzadko piszę,postaram się poprawić :*



1 komentarz:

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)