środa, 28 maja 2014

Komunijnie

W niedzielę,mama,tata oraz Emilka wybrali się na komunię 300 km od domu :) Było ciężko ale wszyscy daliśmy radę i dojechaliśmy szczęśliwi. Emilka potrafiła przespać pół drogi jednak dłuższe trasy jak na razie nie wchodzą w gre. Chyba ,że wyjazd miałby być w nocy ,w porze spania małej :) U nas wszystko ok. Emilcia potrafi złapać pion na kilka sekund i sama stać. Robimy duże postępy w końcu jeszcze pare dni i 11 miesięcy za nami. 

A jak u was? Co wasze maleństwa potrafiły robić w tych miesiącach?:)


 Nasza śpiąca królewna :*

2 komentarze:

  1. Weszłam, przeczytałam wszystkie wpisy, bo mało ich i króciutkie ;) Komentuję więc zbiorczo.
    Emilka jest przecudowna *tfu, tfu, żeby nie urzec*. Jej włoski wprawiają mnie w zachwyt. Niesamowite, jak taka mała dziewczyneczka, zaledwie osiem dni starsza od mojego synka, może mieć długie włoski ;)
    Jak tam u Was z uzębieniem? Są już jakieś zęboszki czy jeszcze nie? :)
    Michaś, mój synek, bardzo ładnie chodzi, trzymany za jedną rękę. Z prędkością światła raczkuje po domu. Wchodzi samodzielnie na łóżka/krzesełka/pudełka/pufy.
    Jej, jak Emilka wytrzymała tak długą podróż? Miś nie potrafi wysiedzieć, gdy jedziemy do jego babci od strony taty, która mieszka jakieś piętnaście kilometrów od nas...

    Proponuję Ci napisać jedną notkę dotyczącą ciąży i porodu i usunąć te poprzednie. Zacznij od początku, od przedstawienia, jeśli tak bardzo Ci zależy na powrocie do blogowania, a potem po prostu pisz na bieżąco.
    Pozdrawiam!

    http://poza-brzuszkiem.blogspot.com

    P.S. Nie zostawiaj SPAMu, który 3/4 blogujących mam usunie nie czytając nawet treści. Skomentuj konstruktywnie - wejdą (choćby z ciekawości) na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za rady:) Emilka od 4 miesiąca ząbkuje teraz ma 10 i 4 ząbki na dole i 3 na górze :) zapraszam dalej do czytania bloga,obiecuje że będe tu pisać na bieżąco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jeśli do nas zaglądasz...a jeszcze bardziej gdy Ci się podoba.
Dziękujemy za każdy komentarz. Pozdrawiam :)